Wyniki:
Znaleziono 0

Produkty:

Artykuły:

Przepisy:

Regulamin usług ekspertów

REGULAMIN USŁUG EKSPERTÓW W SERWISACH DANONE, NUTRICIA, ŻYWIEC-ZDRÓJ

  1. Postanowienia wstępne
    1. Niniejszy regulamin określa warunki świadczenia usług Konsultacji z Ekspertami dostępnych w Serwisach grupy Danone, Nutricia oraz Żywiec-Zdrój w Polsce.
    2. Konsultacje z Ekspertami stanowią Usługi dodatkowe w rozumieniu Ogólnego Regulaminu Serwisów.
    3. Każda z Usług konsultacji z Ekspertem dostępnych w Serwisach działa niezależnie od pozostałych i świadczy usługi wyłącznie we własnym zakresie.
    4. Usługodawcą Konsultacji z Ekspertem, z którego Użytkownik korzysta, jest ten podmiot z Grupy Danone, Nutricia oraz Żywiec-Zdrój w Polsce, który został wskazany w Ogólnym Regulaminie Serwisu, z zastrzeżeniem innych postanowień niniejszego Regulaminu Usług Ekspertów.
    5. W zakresie nieuregulowanym w niniejszym Regulaminie zastosowanie znajdują Ogólny Regulamin Serwisów oraz Regulamin Kont.
    6. Informacje o przetwarzaniu danych osobowych Użytkowników Konsultacji Ekspertów znajdują się w odrębnej Polityce prywatności Konsultacji Ekspertów.
    7. Informacje o stosowaniu przez Serwisy plików cookie i innych podobnych technologii znajdują się w Polityce cookies Serwisów.
    8. Usługi świadczone na podstawie niniejszego Regulaminu Usług Ekspertów nie stanowią świadczenia usług zdrowotnych ani nie obejmują udzielania profesjonalnych porad medycznych, chyba, że inaczej określono wprost w dalszej części niniejszego Regulaminu Usług Ekspertów lub w opisie Usługi Konsultacji z Ekspertem zawartej na Koncie.

 

  1. Definicje
    1. Definicje zawarte w Ogólnym Regulaminie znajdują zastosowanie również w niniejszym Regulaminie Usługi Ekspertów, z wyłączeniem poniższych definicji zawartych w ust. 2.
    2. Użyte w niniejszym Regulaminie Usług Ekspertów terminy pisane wielką literą otrzymują następujące brzmienie:
      1. Grupa – grupa spółek Danone, Nutricia, Żywiec Zdrój w Polsce w rozumieniu Ogólnego Regulaminu;
      2. Ogólny Regulamin Serwisów – Ogólny Regulamin Serwisów Internetowych Grupy;
      3. Regulamin Usług Ekspertów – niniejszy Regulamin Usług Ekspertów w Serwisach Danone, Nutricia i Żywiec-Zdrój;
      4. Regulamin Kont – Regulamin Kont w serwisach Danone, Nutricia i Żywiec-Zdrój;
      5. RODO – rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE;
      6. Serwis / Serwisy – Serwis / Serwisy w rozumieniu Ogólnego Regulaminu;
      7. Treści – informacje dostarczane w Serwisach, o których mowa w Ogólnym Regulaminie Serwisów. Treści mogą być zawarte również podczas udzielania Konsultacji Eksperta;
      8. Usługi Ekspertów – Usługi z zakresu porad ekspertów lub Usługi stanowiące udzielanie świadczeń zdrowotnych świadczone na podstawie niniejszego Regulaminu Usług Ekspertów;
      9. Usługodawca – podmiot z Grupy odpowiedzialny za dany Serwis w rozumieniu Ogólnego Regulaminu;
      10. Użytkownik Konta – każda osoba, która dokonała rejestracji Konta;
      11. Użytkownik zalogowany – Użytkownik Konta zalogowany do Usługi Konta.
  1. Minimalne wymogi techniczne niezbędne do korzystania z Usług Ekspertów
    1. Konsultacje Ekspertów są dostępne po spełnieniu minimalnych wymogów technicznych niezbędnych do korzystania z Serwisów oraz dodatkowo po spełnieniu poniższych wymogów.
    2. Aby korzystać z Konsultacji Ekspertów, należy spełnić dodatkowe warunki techniczne:
      1. posiadać Konto w Serwisie;
      2. zalogować się do Konta, chyba, że dany Serwis tego nie wymaga;
      3. posiadać możliwość połączenia zdalnego z Ekspertem zgodnie z opisem w Serwisie lub wysyłania i odczytu wiadomości na czacie dostępnym bezpośrednio w Serwisie.

 

  1. Zakres świadczenia Usług Konsultacji z Ekspertem
    1. Usługa Konsultacji z Ekspertem obejmuje wyłącznie:
      1. umożliwienie zamieszczenia swojej oferty / biogramu przez Ekspertów w Serwisie;
      2. umożliwienie wyszukania Eksperta w Serwisie przez Użytkownika;
      3. dostarczenie technicznego narzędzia do wykonania połączenia lub czatu z Ekspertem.
    2. Usługa Konsultacji z Ekspertem może być realizowana przez Użytkownika na rzecz własną lub w imieniu i na rzecz osoby niepełnoletniej lub osoby pozostającej pod opieką lub kuratelą Użytkownika, której Użytkownik jest opiekunem prawnym / rodzicem / opiekunem faktycznym.
    3. Użytkownik nie może korzystać z Konsultacji Eksperta w sprawie innej osoby niż określone w pkt 2 powyżej.
    4. Usługa Konsultacji z Ekspertem jest świadczona wyłącznie – odpowiednio – przez czas trwania połączenia lub trwania czatu z Ekspertem:
      1. zawarcie umowy z Serwisem następuje w momencie uzyskania połączenia z Ekspertem / rozpoczęcia czatu z Ekspertem;
      2. zakończenie trwania umowy następuje w momencie zakończenia połączenia z Ekspertem / zakończenia czatu z Ekspertem.
    5. Eksperci są osobami współpracującymi z Serwisem, lecz świadczą usługi w zakresie porad we własnym zakresie.
    6. Serwis nie odpowiada za treść porady ani jej przebieg.
    7. Eksperci to osoby posiadające odpowiednie kompetencje, wiedzę lub/i uprawnienia zgodnie z ich własnym oświadczeniem. Serwis nie przeprowadza weryfikacji Ekspertów w tym zakresie.

 

  1. Warunki świadczenia Usługi Konsultacji z Ekspertem
    1. Użytkownik odpowiedzialny jest za podanie prawdziwych i pełnych informacji podczas Konsultacji z Ekspertem.
    2. Użytkownik odpowiedzialny jest za samodzielną weryfikację pozyskanych informacji w ramach Konsultacji z Ekspertem i w razie potrzeby zapewnienie odpowiednich konsultacji lekarskich poza Serwisem.
    3. Użytkownicy przyjmują do wiadomości, że Konsultacje z Ekspertem nie stanowią udzielania świadczeń zdrowotnych, nawet, jeśli Ekspert wykonuje zawód lekarza.
    4. Użytkownicy znają i akceptują fakt, że Serwis ma charakter wyłącznie informacyjno-edukacyjny, a informacje w nim zawarte nie mogą być traktowane jako forma konsultacji medycznej i jako takie nie mogą zastąpić konsultacji lekarskiej. Treści zawarte w Serwisie oraz porady udzielane przez Ekspertów w ramach Usług świadczonych w Serwisie mają na celu polepszenie, a nie zastąpienie, kontaktu pomiędzy Użytkownikiem a lekarzem. W szczególności porady Eksperta nie zastępują wywiadu lekarskiego i nie odnoszą się oni do zindywidualizowanego stanu faktycznego lub medycznego.
    5. Eksperci realizują Konsultacje w ramach działań własnych i w tym zakresie pozyskują informacje od Użytkowników, w tym o ich stanie zdrowia (lub osób reprezentowanych przez Użytkownika) oraz mogą prowadzić dokumentację udzielanych Konsultacji z Ekspertem, w tym mogą być obowiązani przepisami prawa do prowadzenia własnej dokumentacji lub realizacji innych obowiązków względem Użytkowników.

 

  1. Usługi świadczone na Koncie lub z użyciem Konta
    1. Konto służy do korzystania z Usług dostępnych wyłącznie dla Użytkowników zalogowanych do Konta.
    2. Logowanie następuje we właściwym Serwisie poprzez kliknięcie przycisku logowania, a następnie wprowadzenia prawidłowych danych uwierzytelniających: loginu i hasła.
    3. Po wprowadzeniu poprawnych danych uwierzytelniających Użytkownik może:
      1. realizować dostęp do informacji zawartych na swoim Koncie;
      2. korzystać z Usług dostępnych na Koncie.
    4. Konto może umożliwiać korzystanie z Usług Ekspertów objętych odrębnym Regulaminem Usług Ekspertów. Wówczas do świadczenia tych Usług dla Użytkowników zalogowanych zastosowanie mają w odpowiednim zakresie: Ogólny Regulamin, niniejszy Regulamin oraz Regulamin Usług Ekspertów.
    5. Konto może umożliwiać korzystanie z konkursów lub loterii objętych odrębnymi regulaminami. Wówczas zastosowanie znajduje w odpowiednim zakresie: Regulamin Ogólny, niniejszy Regulamin Kont oraz regulamin konkursu lub loterii.
    6. Po zakończeniu korzystania z Konta Użytkownik jest zobowiązany do skutecznego wylogowania się.
    7. Użytkownik zalogowany może korzystać z następujących rodzajów Usług:
      1. Usług podstawowych określonych w Ogólnym Regulaminie;
      2. Usług dodatkowych dostępnych na Koncie zgodnie z ich opisem zawartym w niniejszym Regulaminie Kont oraz/lub na Koncie;
      3. Usług dodatkowych stanowiących Usługi Ekspertów określonych w odrębnym Regulaminie Usług Ekspertów.
    8. Użytkownik obowiązany jest korzystać z Konta i Usług dla Użytkowników zalogowanych wyłącznie zgodnie z celem ich świadczenia w Serwisie.
    9. Zakazane jest używanie Konta w celach niezgodnych z celami określonymi w niniejszym Regulaminie Kont lub Ogólnym Regulaminie, na Koncie lub w Serwisie.

 

  1. Usuwanie Konta
    1. Użytkownik ma prawo w każdej chwili usunąć Konto.
    2. Usuwanie Konta odbywa się poprzez skorzystanie z odpowiedniej funkcji dostępnej na Koncie, a jeżeli dane Konto jej nie posiada – poprzez wysłanie wniosku o usunięcie Konta za pomocą formularza kontaktowego lub e-mailowo na dane kontaktowe podane poniżej w pkt. 9.3.
    3. W momencie usunięcia Konta zakończeniu ulega umowa na korzystanie z Konta.

 

  1. Pozostałe prawa i obowiązki Użytkowników

Prawa i obowiązki Użytkowników określone w Ogólnym Regulaminie znajdują zastosowanie również wobec Usług Konta i Usług świadczonych dla Użytkowników zalogowanych.

 

  1. Prawa i obowiązki Usługodawcy
    1. Prawa i obowiązki Usługodawcy określone w Ogólnym Regulaminie znajdują zastosowanie również wobec Usług Konta i Usług świadczonych dla Użytkowników zalogowanych.
    2. W przypadku podania przez Użytkownika nieprawdziwych danych, danych dotyczących innej osoby fizycznej lub prawnej lub danych, których Użytkownik nie ma prawa wykorzystywać do korzystania z Konta lub Usług, jak też w przypadku wykorzystywania Konta lub Usług dla Użytkowników zalogowanych niezgodnie z ich celem, Usługodawca może złożyć informację o podejrzeniu popełnienia przestępstwa do właściwych organów ścigania.

 

  1. Reklamacje
    1. Prawo do składania reklamacji związanych z działaniem Konta lub Usług dostępnych dla Użytkowników zalogowanych przysługuje Użytkownikom Serwisu, którzy zarejestrowali Konto.
    2. Usługodawca zastrzega sobie prawo do zmiany statusu reklamacji na skargę w przypadku, gdy reklamacja nie dotyczy nieprawidłowości w świadczeniu Usług na rzecz Użytkownika.
    3. Reklamacje mogą być zgłaszane elektronicznie lub tradycyjnie na podane poniżej dane teleadresowe:
Danone Sp. z o.o. Serwis Konsumencki NUTRICIA Polska Sp. z o.o. Żywiec Zdrój S.A.
elektronicznie recepcja.warszawa@danone.com serwis@nutricia.com.pl recepcja.warszawa@danone.com
listownie

ul. Bobrowiecka 8

00-728 Warszawa

ul. Marka z Jemielnicy 1

45-952 Opole

ul. Bobrowiecka 8

00-728 Warszawa

    1. Reklamacja powinna obejmować:
      1. imię i nazwisko zgłaszającego reklamację;
      2. adres zamieszkania zgłaszającego lub adres poczty elektronicznej – odpowiednio do formy zgłoszenia lub żądania udzielenia odpowiedzi na reklamację;
      3. dokładny opis zdarzenia stanowiącego podstawę zgłoszenia, w tym określenie Serwisu lub Usługi, której reklamacja dotyczy, który umożliwi podjęcie przez Usługodawcę działań w celu rozpatrzenia złożonej reklamacji;
      4. wskazanie żądań składającego reklamację.
    2. Rozpatrzeniu podlegają reklamacje zgłoszone listownie lub wysłane drogą e-mailową, zawierające dane i informacje wskazane w pkt. 4 powyżej. Jeśli treść reklamacji nie zawiera informacji wystarczających do podjęcia działań przez Usługodawcę lub ustalenia wszystkich istotnych okoliczności, Usługodawca występuje do zgłaszającego reklamację z prośbą o uzupełnienie brakujących informacji. Czas oczekiwania na uzupełnienie brakujących informacji wstrzymuje bieg terminu na rozpatrzenie reklamacji określonego w pkt. 6 poniżej.
    3. Usługodawca po otrzymaniu reklamacji zgodnie z postanowieniami pkt. 4-5 powyżej, ustosunkuje się do niej w terminie 14 (czternastu) dni kalendarzowych od dnia doręczenia reklamacji.
    4. Usługodawca udziela odpowiedzi na zgłoszoną reklamację w takiej samej formie i na ten sam adres, z którego otrzymał reklamację.
    5. Od rozpatrzonej reklamacji nie przysługuje odwołanie.

 

  1. Skargi i spory
    1. Użytkownik może złożyć skargę w zakresie, w jakim nie dotyczy ona nieprawidłowości w świadczeniu Usług na rzecz Użytkownika.
    2. Skargę należy złożyć w sposób określony w pkt. 9.3 powyżej.
    3. Odpowiedź na złożoną skargę zostanie wysłana na adres, z którego Usługodawca otrzymał skargę.
    4. W przypadku sporu pomiędzy Użytkownikiem (konsumentem) a Usługodawcą wynikłą ze złożonej reklamacji lub skargi, Użytkownik ma prawo skierować sprawę na pozasądową drogę rozstrzygania sporów.
    5. Użytkownik może skorzystać z następujących opcji:
      1. Internetowe Rozstrzyganie Sporów opracowane przez Komisję Europejską: https://ec.europa.eu/consumers/odr/main/index.cfm?event=main.home.show&lng=PL
      2. rozwiązania proponowane na stronie Urzędu Ochrony Konkurencji i Konsumentów: www.polubowne.uokik.gov.pl/rejestr,5,pl.html
    6. Infolinia Urzędu Ochrony Konkurencji i Konsumentów udzielająca informacji dotyczącej polubownych postępowań jest dostępna pod numerem telefonu: 22 55 60 332/333 oraz adresem e-mail: adr@uokik.gov.pl. Więcej informacji znajduje się pod linkiem: https://polubowne.uokik.gov.pl/kontakt,7,pl.html
    7. Prezes Urzędu Ochrony Konkurencji i Konsumentów prowadzi rejestr podmiotów uprawnionych zajmujących się pozasądowym rozwiązywaniem sporów. Rejestr jest dostępny pod adresem: https://uokik.gov.pl/bip/rejestry-i-raporty.

 

  1. Postanowienia końcowe
    1. Regulamin Kont obowiązuje bezterminowo, do czasu jego zmiany lub uchylenia przez Usługodawcę.
    2. Regulamin Kont może być zmieniany z ważnych przyczyn, w szczególności:
      1. z powodu konieczności przeprowadzenia zmian technicznych mających na celu zwiększenie bezpieczeństwa lub poprawy działania Serwisu;
      2. z powodu zaistnienia istotnych zmian w zakresie świadczenia Usług, np. dodanie nowych Usług, zmiana warunków świadczenia obecnie obowiązujących Usług;
      3. z powodu konieczności wprowadzenia zmian wynikających z przepisów prawa lub zobowiązań Usługodawcy opartych na innych podstawach zgodnie z przepisami prawa.
    3. O każdej zmianie Użytkownicy będą poinformowani z odpowiednim, co najmniej 15-dniowym wyprzedzeniem poprzez zamieszczenie informacji w Serwisie.
    4. Jeżeli zmiana Regulaminu Kont wprowadza zmiany w zakresie Usług lub warunków ich świadczenia będących w trakcie realizacji, Użytkownicy korzystający z tych Usług zostaną również powiadomieni e-mailowo.
    5. Każdy Użytkownik może zrezygnować z korzystania z Usług z powodu zmiany Regulaminu Kont. W tym celu należy usunąć Konto złożyć odpowiednie oświadczenie w ciągu 14 dni od otrzymania informacji o zmianie Regulaminu Kont w trybie określonym w pkt 9.3 powyżej.
    6. Do świadczenia Usług zgodnie z niniejszym Regulaminem Kont stosuje się przepisy prawa polskiego, chyba, że przepisy prawa bezwzględnie obowiązującego w indywidualnych przypadkach stanowią inaczej.
    7. Niniejszy Regulamin Kont wchodzi w życie w dniu 28 października 2025 r.
    8. Wraz z wejściem w życie niniejszego Regulaminu Kont ważność traci poprzednio obowiązujący regulamin dotyczący świadczenia usługi Konta.